úterý 7. srpna 2012

Ohlédnutí za osmým dnem


Nedělní den toho přinesl ještě trochu víc, než bylo napsáno.

Na nástupu jsme řešili ještě jednu situaci, která zúčastněným přinesla barevný i černý diamant. Podruhé ve dvou dnech byl kamenem trefen malý Davídek, tentokrát naštěstí bez krve a jen do ruky. Střelcem z vyrobeného praku byl jeho spolubydlící Matěj G. Jaké však bylo překvapení pro vedoucí, že prak z petflašky a balónku s dostřelem několika metrů sestrojila holka!!! Vedoucí tuto „hračku“ zabavili, za konstrukci odměnili Aničku „hodným“ diamantem, ale za nevhodné použití vyfasoval Matěj černý diamant.

V podvečer do našeho tábora zavítal na návštěvu faraón – dřívější mnohaletý zdravotník Jirka. Radost měli hlavně kluci, kteří ho hned obsypali, a u ohně před vyražením na stezku odvahy poslouchali jeho historky :-) Matěj H. ho novým táborníkům představoval slovy: „To je borec!“

Stezky odvahy se zúčastnilo 21 odvážných (Bára s Ilčou, Kája s Luckou, Anička s Tessi, Davídek s Vojtou, Denis s Markétkou D., Matěj G. s Kubou Š., Jonáš a Luky M., Luba a Tom, Matěj H. + Anet + Markét, Kačka, Adam Š.). Pouze dva ale byli odměnění – Kačka a Adam Š., protože projevili nebojácnost a celou stezku prošli úplně sami!

Koho jste tam viděli?
Lubor: „Zabijáka králíků, pak tam proběhl nějaký hejkal…“
Holky: „Viděli jsme Šárku, Davida… Teda Bastet, pak nějakého krvavého chlapa…“
Anička: „Mumie jsem se nelekla, protože jsem měla zavřené oči!“
Kluci: „Ležela tam nějaká kláda a vůbec se nehýbala…“
Kačka: „Ječela jsem jenom u Bastet, protože mi řekla, že mám zaječet…“
Denis: „Škoda, že jsem nešel sám!“

Co viděli vedoucí?
„Velký Tom se schovával za Luborka a pak ho předhodil mumii…“ :-D

Navzájem se však lekala i strašidla, a to když Monča v roli mumie proběhla blízko zombíka Simíka, on ji nečekal a spadl do kopřiv ;-) Podtrženo a sečteno – vedoucí i děti, které chtěly jít na stezku, si ji užili!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za příspěvek!